Image
Miks valida Circle K
Image
Miks valida Circle K
KKK

Korduma kippuvad küsimused

Soovime Sinu tankimise ja ärikliendiks olemise teha võimalikult lihtsaks. Siit leiad vastused kõige tavalisematele küsimustele, mida meil küsitakse ärikliendi iseteeninduse kasutamise kohta.

FAQ

  • Panin 3 korda PIN-koodi valesti. Kas pean nüüd uue kaardi tellima?
  • Kuidas määrata kaardile PIN-kood?
  • Kuidas tellida uut kaarti?
  • Kuidas saan muuta iseteeninduses ettevõtte andmeid?
  • Kuidas teha nimekirja ettevõtte kõikidest kaartidest?
  • Soovin sulgeda kaardi ja tellida uue samasuguse.
  • Miks ma ei saa sisse logida, veebileht vastab „Kasutajanimi või salasõna on vale“?
  • Mida tähendab tehingu staatus hinnastamata?
  • Kuidas ma näen krediitkaardi vaba jääki?
  • Soovin välismaa ostudelt käibemaksu tagasi küsida, kus leian arve?
  • Kuidas anda iseteeninduse ligipääs uuele kasutajale?
  • Tellisin vale kaardi. Kuidas tellimust tühistada?
  • Ma ei leia tehingute lehel ühte rahvusvahelist tehingut.
  • Soovin muuta kaarditüüpi, kas pean tellima uue kaardi?
  • Kuidas teha kütuse tarbimise raportit?
  • Kuidas eemaldada iseteeninduse kasutajat?
  • Miks ma ei saa tellida uut kaarti limiidiga 100€ kuus?
  • Kuidas ajutiselt sulgeda ja hiljem avada kaarti?
  • Kui tihti uuenevad ettevõtte ja kaardi andmed iseteeninduses?
  • Kuidas eemaldada odomeetrinäidu sisestamise kohustus kaardilt?

Võta meiega ühendust

Enne meiega kontakteerumist heida pilk peale ka meie korduma kippuvatele küsimustele

Klienditeenindus(E-R 07.30-18.00): +372 675 7777

*Kaartide ööpäevaringseks haldamiseks soovitame liituda ärikliendi iseteenindusega.