Image
Image
KKK
Korduma kippuvad küsimused
Soovime Sinu ärikliendiks olemise ja mobiilimakse kasutamise teha võimalikult lihtsaks. Siit leiad vastused kõige tavalisematele küsimustele, mida meil küsitakse.
FAQ
-
Kuidas toimub tasumine Circle K Pro äpiga?
-
Mis on Circle K Pro äpp?
-
Millistes jaamades saab Circle K Pro äpiga tasuda?
-
Kas on võimalik äpiga tasuda kui kaart on blokeeritud, aegunud või suletud?
-
Mis saab siis, kui olen ostnud autopesu ja vajutanud „Sisene pesulasse“, kuid teine auto sõidab pesulasse enne mind?
-
Kuidas alustada äpi kasutamisega?
-
Kus säilitatakse Circle K Pro äpiga seotud kasutajaandmeid?
-
Kas Circle K Pro äpiga saab tasuda kõikide toodete ja teenuste eest?
-
Kui kaua kehtib e-postile saadetud ühekordne aktiveerimiskood?
-
Olen tankimise lõpetanud aga äpp ei reageeri – ikka ütleb tankimine pooleli. Mida teha?
-
Kas ma saan lisada mitme ettevõtte kaardid äppi?
-
Milliste kaartidega saab äppi kasutada?
-
Kas on seatud piirang kui mitu kaarti saan mobiilimakseteks lisada?
-
Kuidas kustutada Circle K Pro äpis olevad kliendiandmed?
-
Äpp annab veateate kui proovin tehingut teha, mida see tähendab?
-
Kuhu peaks pöörduma kui on vaja ostu kviitungit?
-
Kus ma näen äpis milline kaardinumber on mulle kasutamiseks lisatud?
-
Kus ma saan näha oma mobiilimaksega tehtud tehinguid?
-
Miks ma pean lubama äpil ligipääsu minu GPS asukohale?
-
Miks äpp kuvab teadet: „Mobiilimaksega seotud ettevõtted puuduvad“?