Kirjuta meile
Kõik meie klientide poolt edastatud ettepanekud võimaldavad meil parandada klienditeeninduse kvaliteeti ja püüame võimalusel iga kliendi soove arvesse võtta.
Palun valige allpool välja toodud variantidest õige avalduse vorm, et saaksime päringu lahendamiseks vajaliku info juba esimest kirjast. Nii saame pakkuda kiiret ja veelgi paremat klienditeenindust.
Vastused enim küsitud küsimustele leiad meie korduma kippuvatest küsimustest.
Kõik tootepakkumised palume saata tootejuhtimise üldaadressil tootejuhtimine(at)circlekeurope.com
Tarbijakaebuste esitamiseks võib tarbija pöörduda Circle K Eesti ASi poole, et lahendada vaidlus poolte kokkuleppel. Kokkuleppele mittejõudmisel on tarbijal õigus pöörduda tarbijavaidluste komisjoni, asukoht Pronksi tn 12, Tallinn, telefon 6201 920, e-post avaldus@komisjon.ee. Kodulehelt www.komisjon.ee on leitavad ka vaidluse lahendamise menetlusreeglid.