Circle K talvine diislikütus – põhjamaiselt kindel kvaliteet!
Kõikides Circle K teenindusjaamades on saadaval vähemalt -32°C taluvusega diislikütus.
Tangi Circle K-s ja Sinu auto käivitub ka kõige karmimates tingimustes!
Lisaks on Circle K diislikütus varustatud miles kütuselisandiga, mis aitab:
- parandada külmkäivitust;
- vähendab diiselmootori müra ja klõbinat;
- tagab mootori efektiivse töö.
Kontrolli, kas Sinu auto on juba talveks valmis?
1) Kas oled tankinud Circle K arktilist diislikütust?
Circle K kvaliteetne talvine diislikütus kannatab külma vähemalt -32°C (CFPP) ja tänu kütuses olevatele miles ja miles+ lisaainetele saavutad parema külmkäivituse, auto mootor töötab efektiivsemalt ja diiselmootori müra väheneb.
2) Kas Sinu autol on nõuetele vastavad talverehvid?
Talverehvide kasutamine on Eestis kohustuslik 1. detsembrist kuni 1 märtsini. Kui sõidad sageli linnavälistel teedel, eelista naastrehve. Kui teed valdavalt enamus sõite linnas, eelista lamellrehve. Seaduse järgi on nõutud talverehvide mustri sügavus 3 mm, kuid rehvitootjad ja edasimüüjad soovitavad kasutada talverehve, millel on minimaalselt 5 mm sügavune muster.
3) Kas hoiad enda auto kütusepaaki koguaeg vähemalt pooltäis?
Soovitame talveperioodil hoida kütusepaak alati täis, et võimalikult vähe õhku pääseks kütusepaaki. Õhus sisalduv veeaur kondenseerub veeks ja vajub kütusepaagi põhja ning võib põhjustada mootori tõrkeid. Selle vältimiseks hoida enda paak alati võimalikult täis.
4) Kas Sinu auto kojamehed on korras ja paagis on juba talvine klaasipesuvedelik?
Lume, lörtsi ning pimedaga on ohutuse tagamiseks oluline veenduda enda kojameeste toimivuses. Lisaks jälgi et Sinu autos oleks alati piisavalt klaasipesuvedelikku ja et see oleks talvine, et vedelik ära ei jäätuks.
5) Kas Sinu auto aku on elujõuline?
Veendu, et Sinu auto aku on elujõuline. Vastasel juhul võid külmade ilmadega tabada end olukorrast, kus Sinu auto ei käivitu.
6) Kas alustad külmaga sõitu rahulikult?
Eksperdid on leidnud, et talvel külmade ilmadega auto tühikäigul töötada laskmine (ehk nn. sooja panemine) ei avalda mootori tervisele mõju. Selle asemel on palju olulisem sõita esimesed kilomeetrid rahulikus tempos.