Circle K employee happily helping a customer on a call, wearing a headset at his desk

Klienditeenindus

Me teame, et sujuvaks tööks, kus iga minut ja iga kilomeeter on teie sõidukipargi jaoks arvel, on oluline suurepärane klienditeenindus. Meie klienditeenindajad on valmis pakkuma kõiki vajalikke vastuseid ja teadmisi. Vaadake, mida me saame teie heaks teha!

  • Panin 3 korda PIN-koodi valesti. Kas pean nüüd uue kaardi tellima?

    Uut kaarti tellima ei pea, vaid saad eemaldada PIN blokeeringu. Vali menüüst „Kaardid / PIN“ ja leia kaart, millel on PIN-koodi valesti sisestatud. Klõpsa kolmel punktil kaardi rea peal ja vali „Eemalda PIN-blokeering“. Salvestamiseks vajuta „Kinnita“ 

    NB! PIN blokeeringu eemaldamine on lubatud vaid üks kord päevas! 

    Panin 3 korda PIN-koodi valesti. Kas pean nüüd uue kaardi tellima
    Oli sellest abi?:
  • Kuidas tellida uut kaarti?

    Uue kaardi tellimiseks vali menüüst „Kaardi tellimused“ ja klõpsa „Telli uus kaart“.  

    Vajuta „Kaardigrupp“ väljale, et valida kaardigrupp. Kui ettevõttel on mitu kaardigruppi/arvet, siis leia õige kaardigrupp, mille alla soovid kaarti tellida ja vajuta kaardigrupi nimetusele „Deebet“ või „Krediit“.  

    NB! Deebetkaardid, rahvusvahelised ja kodumaised krediitkaardid on alati erinevate kaardigruppide all ja neid ei ole võimalik sama kaardigrupi alla tellida.  

    Järgmiseks klõpsa „Kaarditüüp“ väljale ja vali sobiv kaart. Kui sa ei tea millist kaarditüüpi valida, siis ava kaarditüüpide selgituste tabel. Kui kaarditüübi nimetuse järel on KM, siis selle kaardiga tasudes tuleb sisestada sõiduki odomeetrinäitu. 

    Kui soovid kaarti saata teisele aadressile kui see mis Circle K-le on teada, siis vali „Ühekordne postiaadress“ ja klõpsa „LISA AADRESS“. 

    Vajadusel saad muuta kaartide kogust ja lisada kaardi kasutajanime.  

    Krediitkaardilimiite on valikus 6 erinevat. Kui sa ei leia endale sobivat, siis vali lähim ja peale kaardi tellimist järgmisel päeval alates 11:00 saad kõik kaardi piirangud seada sobivaks „Kaardid /PIN“ lehel.  

    Kuidas tellida uut kaarti
    Oli sellest abi?:
  • Miks ma ei saa sisse logida, veebileht vastab „Kasutajanimi või salasõna on vale“?

    Kui sa pole sisse loginud rohkem kui 14 kuud, siis automaatselt konto kustutatakse. Soovitame aeg-ajalt iseteenindusse sisse logida, et sinu konto ära ei kustuks.  

    Palun täida uuest ärikliendi iseteeninduse avaldus, mille leiad SIIT  . 

    Oli sellest abi?:
  • Kuidas määrata kaardile PIN-kood?

    Vali menüüst „Kaardid / PIN“ ja leia kaart, millel soovid PIN-koodi määrata. Klõpsa kolmel punktil kaardinumbri real ja vajuta „Vali PIN-kood“. Sisesta mõlemasse lahtrisse soovitud PIN-kood ja vajuta „Kinnita“ 

    NB! Kaardi PIN-koodi saab muuta vaid üks kord päevas ja lihtsad kombinatsioonid nagu 1111, 1234 jne ei ole lubatud. Samuti ei ole lubatud kasutada PIN-koodi, mis on juba varasemalt kasutusel olnud või mis kattub hetkel kehtiva PIN-koodiga. Palun jäta PIN-kood meelde, seda ei ole hiljem võimalik kuvada. 

    Kuidas määrata kaardile PIN-kood
    Oli sellest abi?:
  • Kuidas saan muuta iseteeninduses ettevõtte andmeid?

    Iseteeninduses ei ole võimalik ettevõtte andmeid muuta. Kui aadress, nimi või e-post on muutunud, siis palume meile saata e-kiri ja märkida e-kirjas ära ettevõtte uued andmed.

    Oli sellest abi?:
  • Mida tähendab tehingu staatus hinnastamata?

    Sama päeva Eestis tehtud tehingute staatus on hinnastamata, sest allahindlust ei ole veel lisatud. Järgmisel päeval peale tehingu toimumist muutub tehingu staatus hinnastatud ja lisades juurde „Soodustuse“ tulba „Muuda tulpasid“ alt on võimalik näha arvutatud soodustust.  

    Kõik välismaal tehtud tehingud on hinnastamata kuni arveldamiseni. Enne arveldamist toimub tehingute valideerimine ning peale valideerimist muutub tehingu staatus hinnastatud. Peale tehingute arveldamist muutub staatus arveldatud.

    Oli sellest abi?:
  • Kuidas ma näen krediitkaardi vaba jääki?

    Ärikliendi iseteeninduses puudub võimalus vaadata krediitkaardi vaba jääki. Jäägi teada saamiseks helista klienditeeninduse telefonile 675 7777 E-R kell 8.00-18.00.

    Oli sellest abi?:
  • Soovin sulgeda kaardi ja tellida uue samasuguse.

    Kaardi asendamiseks mine „Kaardid / PIN“ lehele ja leia kaart, mida soovid asendada. Klõpsa kaardi real oleval kolmel punktil ja vajuta „Sulge või asenda“. Järgmiseks vali blokeeringu tüüp „Püsiv sulgemine“ ning märgi kastike „Telli asenduskaart“.

    Soovin sulgeda kaardi ja tellida uue samasuguse
    Oli sellest abi?:
  • Kuidas teha kütuse tarbimise raportit?

    Kütuse tarbimise raporti saab teha „Raportid“ lehelt. Klõpsa „Loo raport“ ja vali „Kütus“ kui soovid näha ainult kütuse tarbimist ning vali „Toode“ kui soovid raportisse nii kütuse tooteid kui ka muidu kaupu, mida on ostetud. 

    Järgmiseks sisesta kuupäev ja klõpsa „Loo“.  

    Raporti avamiseks vajuta „Laadi alla“ ikoonile ja kui kasutad Google Chrome veebilehitsejat, siis alla laaditud faili leiad veebilehe jalusest või „Downloads“ kaustast.

    Kuidas teha kütuse tarbimise raportit
    Oli sellest abi?:
  • Kuidas ajutiselt sulgeda ja hiljem avada kaarti?

    Vali menüüst „Kaardid / PIN“ ja leia kaart, mida soovid sulgeda. Vajuta kaardi real olevale kolmele punktile ja vali «Sulge või asenda».  Blokeeringu tüübiks määra „Ajutine sulgemine“ ja „Kinnita“. 

    Ajutiselt suletud kaardi avamiseks klõpsa kaartide nimekirja päises olevale kaardi staatuse filtrile ja vali kaardi staatuseks ajutiselt suletud. Kaardi real oleva kolme vertikaalse punkti all on valik Ava kaart ja seejärel klõpsa „Ava“. 

    Kuidas ajutiselt sulgeda ja hiljem avada kaarti
    Oli sellest abi?:
  • Kuidas anda iseteeninduse ligipääs uuele kasutajale?

    Kasutajate lisamiseks klõpsa kõige üleval paremas nurgas olevale keskmisele ikoonile „Kasutaja haldus“ ja vali „Lisa kasutaja“. Sisesta kasutaja e-post ja märgi linnuke ettevõtte nime ees olevasse kasti ning määra kasutajale õigused märkides linnuke sobivas kastis ning vajuta „Kinnita“.

    Kuidas anda iseteeninduse ligipääs uuele kasutajale
    Oli sellest abi?:
  • Ma tasusin arve eile? Miks on kirjas, et on tasumata?

    Kui tasusid arve eile, siis arve staatus selle tasumise kohta muutub iseteeninduses järgmise tööpäeva lõunaks. Palume hiljem uuesti vaadata ja kui ikka näete, et tasumata, siis palume ühendust võtta klienditeenindusega.

    Oli sellest abi?:
  • Kuidas eemaldada iseteeninduse kasutajat?

    Kasutajate eemaldamiseks klõpsa kõige üleval paremas nurgas olevale keskmisele ikoonile „Kasutaja haldus“ ja klõpsa prügikasti ikoonile kasutaja järel ning „Kustuta“.

    Kuidas eemaldada iseteeninduse kasutajat
    Oli sellest abi?:
  • Kui tihti uuenevad tehingute andmed?

    Kõik teenindusjaamade tehingud on kuvatud reaalajas. Teemaksude ostud jõuavad iseteenindusse hilinemisega, kuid üldiselt mitte hiljem kui 2 tööpäeva.

    Oli sellest abi?:
  • Kuidas teha nimekirja ettevõtte kõikidest kaartidest?

    Kui soovid excel’is näha kõiki ettevõtte kehtivaid kaarte, siis vali menüüst „Kaardid / PIN“ ja klõpsa paremal üleval nurgas „Laadi alla“ (nool alla) ikoonile ja vali „Laadi alla XLSX“. Kui kasutad Google Chrome veebilehitsejat, siis alla laaditud faili leiad veebilehe jalusest või „Downloads“ kaustast. 

    Kuidas teha nimekirja ettevõtte kõikidest kaartidest
    Oli sellest abi?:
  • Miks ma ei saa tellida uut kaarti limiidiga 100€ kuus?

    Uut kaarti tellides on võimalik valida kuue erineva kaardilimiidi seast. Kui soov on panna mõni muu limiiti, siis järgmisel päeval on võimalik kaardilimiiti muuta „Kaardid/PIN“ lehel.

    Oli sellest abi?:
  • Soovin muuta kaarditüüpi, kas pean tellima uue kaardi?

    Kui oled tellinud kaardi, millel on tootepiirang, siis uut kaarti tellima ei pea vaid saad olemasoleval kaardil muuta ära tootegrupid.  

    Vali menüüst „Kaardid / PIN“ ja leia kaart, millel soovid muuta tootegruppe. Klõpsa kaardi rea peal olevale kolmele vertikaalsele punktile ja vali „Muuda piiranguid“ ning eemalda või lisa tootegruppe „Lubatud tooted/teenused“ alt. 

    Soovin muuta kaarditüüpi, kas pean tellima uue kaardi
    Oli sellest abi?:
  • Kas saan tellida mitu kaarti korraga?

    Jah, korraga mitme kaardi tellimiseks vajuta + märgi peale. Igale kaardile saad lisada ka kasutajanime.

    Kas saan tellida mitu kaarti korraga
    Oli sellest abi?:
  • Tellisin vale kaardi. Kuidas tellimust tühistada?

    Kaardi tellimust on võimalik tühistada ainult samal päeval, mil kaart telliti. Tühistamiseks mine „Kaardi tellimused“ lehele, klõpsa tellitud kaardi real olevale kolmele punktile ja vali „Tühista“ ning „OK“. 

    Tellisin vale kaardi. Kuidas tellimust tühistada
    Oli sellest abi?:
  • Tellisin uue kaardi, miks ma ei saa PIN-koodi määrata?

    Kui kaardi tellimusest on möödunud rohkem kui 15 minutit aga PIN-koodi ei saa ikka määrata (valik pole aktiivne), siis palume ühendust võtta klienditeenindusega. 

    Kui kaart on tellitud juba mitu päeva tagasi aga „Vali PIN-koodi“ valik ei ole aktiivne, siis veendu kas 

    • Kaardile ei ole juba täna PIN-koodi seatud, sest PIN-koodi seadmine on lubatud vaid üks kord päevas.
    • Kaart pole valesti sisestatud PIN-koodide tõttu blokeeritud. Eemalda PIN blokeering vajadusel. 
    • Kaart on ikka avatud.
    Oli sellest abi?:

Võta meiega ühendust

Oleme siin, et aidata! Helistage või saatke meile e-kiri ja me vastame esimesel võimalusel. Meie klienditeenindus on valmis aitama kõigi küsimuste või muredega.

Person showing woman how to use customer portal on their laptop, at a desk

Ärikliendi iseteenindus

Autopargi haldamine meie ärikliendi iseteenindusega on lihtne. Logige sisse iseteenindusse, et hallata maksekaarte, pääseda ligi arvetele ja laadida alla üksikasjalikke aruandeid.

Küsi personaalset hinnapakkumist või täida kliendikaardileping

Küsige kuidas saab Circle K Pro terviklahendus teie ettevõttele kasu tuua – ning avastage meiega koostöö eelised oma sõidukipargi haldamise vajaduste rahuldamiseks.